Centrul Național de Prevenire a Abuzului față de Copii lansează concurs pentru angajarea personalului Centrului regional de asistență integrată a copiilor victime/martori ai infracțiunilor din zona de Nord, amplasat în mun. Bălți
Perioada de angajare: martie – Decembrie 2022 (cu posibilitate de extindere)
Locul de muncă: sediul Centrului regional din mun. Bălți
În contextul deciziei grupului de lucru al MMPSF nr. 11/22 din 25.01.2022 de atribuire a contractului de achiziție a serviciilor de asigurare a funcționalității Centrului regional de asistență integrată a copiilor victime/martori ai infracțiunilor nord, care va activa în baza Hotărârii Guvernului nr. 708/2019, CNPAC prelungește concursul pentru ocuparea funcției de asistent social (1 – full-time) – minimum 3 ani experiență în domeniul asistenței sociale.
Concursul constă din 2 etape succesive: I – Examinarea Curriculum Vitae și verificarea îndeplinirii condițiilor de participare la concurs; II- Interviul. La interviu vor fi invitate doar persoanele selectate. Rezultatele concursului vor fi afișate pe pagina web a CNPAC.
Actele indicate urmează a fi expediate prin e-mail la adresa office@cnpac.md cu mențiunea „Aplicare – Centrul regional Bălți”.
Termenul limită pentru depunerea dosarelor este 20 martie 2022, ora 18:00. Informații suplimentare referitoare la procedura de depunere a dosarului pentru concurs pot fi obținute la numărul: 022 758806
Atribuțiile de bază ale asistentului social:
- Colectează datele generale despre copil și reprezentant legal/persoana de încredere a copilului.
- Solicită informațiile acumulate de către echipa multidisciplinară de la locul de trai al copilului, în conformitate cu prevederile Hotărârii Guvernului nr. 270/2014.
- Solicită informații de la profesioniștii care au fost în contact cu copilul.
- Întocmește fișa de evaluare multidisciplinară a necesităților de asistență specializată a copilului.
- Coordonează cu specialiștii angajați și profesioniștii desemnați tipul de asistență specializată ce urmează a fi acordată copilului.
- Întocmește planul de asistență specializată, după caz propune și revizuie planul de asistență specializată
- Informează copilul și reprezentantul legal/persoana de încredere a acestuia despre conținutul planului de asistență specializată.
- Întocmește raportul cu privire la rezultatele implementării planului de asistență specializată.
- Informează autoritatea tutelară teritorială de la locul de trai al copilului, după caz autoritatea tutelară locală despre rezultatele implementării planului.
- Transmite raportul de implementare a planului de asistență specializată a copilului în cadrul Centrului și altă informație relevantă managerului de caz de la locul de trai al copilului, pentru a fi inclusă și păstrată la dosarul copilului.
- Asigură organizarea ședințelor multidisciplinare ale specialiștilor Centrului.
- Întocmește demersurile către specialiștii din cadrul echipei multidisciplinare de la locul de trai al copilului și către reprezentanții organelor de drept pentru invitarea acestora la ședințe.
- Consemnează deciziile luate în cadrul ședințelor multidisciplinare în procese verbale care le anexează la dosarul beneficiarilor.