Concurs extins: CNPAC angajează asistent social care va activa în cadrul Centrului Barnahus, or. Bălți

134

Centrul Național de Prevenire a Abuzului față de Copii lansează concurs pentru angajarea personalului Centrului regional de asistență integrată a copiilor victime/martori ai infracțiunilor din zona de Nord, amplasat în mun. Bălți

Perioada de angajare: martie – Decembrie 2022 (cu posibilitate de extindere)

Locul de muncă: sediul Centrului regional din mun. Bălți

În contextul deciziei grupului de lucru al MMPSF nr. 11/22 din 25.01.2022 de atribuire a contractului de achiziție a serviciilor de asigurare a funcționalității Centrului regional de asistență integrată a copiilor victime/martori ai infracțiunilor nord, care va activa în baza Hotărârii Guvernului nr. 708/2019, CNPAC prelungește concursul pentru ocuparea funcției de asistent social (1 – full-time) – minimum 3 ani experiență în domeniul asistenței sociale.

Concursul constă din 2 etape succesive: I – Examinarea Curriculum Vitae și verificarea îndeplinirii condițiilor de participare la concurs; II- Interviul. La interviu vor fi invitate doar persoanele selectate. Rezultatele concursului vor fi afișate pe pagina web a CNPAC.

Actele indicate urmează a fi expediate prin e-mail la adresa office@cnpac.md cu mențiunea „Aplicare – Centrul regional Bălți”.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor este 20 martie 2022, ora 18:00. Informații suplimentare referitoare la procedura de depunere a dosarului pentru concurs pot fi obținute la numărul: 022 758806

Atribuțiile de bază ale asistentului social:

  1. Colectează datele generale despre copil și reprezentant legal/persoana de încredere a copilului.
  2. Solicită informațiile acumulate de către echipa multidisciplinară de la locul de trai al copilului, în conformitate cu prevederile Hotărârii Guvernului nr. 270/2014.
  3. Solicită informații de la profesioniștii care au fost în contact cu copilul.
  4. Întocmește fișa de evaluare multidisciplinară a necesităților de asistență specializată a copilului.
  5. Coordonează cu specialiștii angajați și profesioniștii desemnați tipul de asistență specializată ce urmează a fi acordată copilului.
  6. Întocmește planul de asistență specializată, după caz propune și revizuie planul de asistență specializată
  7. Informează copilul și reprezentantul legal/persoana de încredere a acestuia despre conținutul planului de asistență specializată.
  8. Întocmește raportul cu privire la rezultatele implementării planului de asistență specializată.
  9. Informează autoritatea tutelară teritorială de la locul de trai al copilului, după caz autoritatea tutelară locală despre rezultatele implementării planului.
  10. Transmite raportul de implementare a planului de asistență specializată a copilului în cadrul Centrului și altă informație relevantă managerului de caz de la locul de trai al copilului, pentru a fi inclusă și păstrată la dosarul copilului.
  11. Asigură organizarea ședințelor multidisciplinare ale specialiștilor Centrului.
  12. Întocmește demersurile către specialiștii din cadrul echipei multidisciplinare de la locul de trai al copilului și către reprezentanții organelor de drept pentru invitarea acestora la ședințe.
  13. Consemnează deciziile luate în cadrul ședințelor multidisciplinare în procese verbale care le anexează la dosarul beneficiarilor.