Data lansării concursului | 12 ianuarie 2024 |
Termen limită de depunere a ofertelor | 26 ianuarie 2024 |
Procedura de achiziție | concurs public |
Categorie/subcategorie | Servicii/servicii tipografice |
Tipul contractului | contract cadru |
Durata contractului | ianuarie 2024 – 31 decembrie 2025 |
Prezentare generală
Asociația Obștească „Centrul Național de Prevenire a Abuzului față de Copii” (CNPAC) este o organizație neguvernamentală, non-profit, constituită la nivel național în conformitate cu legislația Republicii Moldova (înregistrată de Ministerul Justiției al Republicii Moldova la data de 26 ianuarie 1998), care promovează dreptul copiilor la protecție de orice formă de violență, contribuind la diminuarea incidenței și a consecinţelor violenţei faţă de copii prin activităţi de prevenire, pledoarie, dezvoltare de capacităţi și servicii specializate (www.cnpac.md).
Scopul concursului
Scopul acestui concurs este de a identifica și de a contracta maxim trei prestatori de servicii tipografice pentru produsele realizate de către organizație, pentru asigurarea implementării proiectelor în desfășurare.
Oferta de participare la concurs
Oferta datată și semnată va fi expediată prin e-mail la: achiziții@cnpac.md până la data de 26 ianuarie 2024 și va include:
- Date despre companie (denumirea, adresa, telefonul de contact, adresa electronică, persoana responsabilă); compania ofertantă trebuie să aibă experiență în domeniu de minim 2 ani;
- Copia certificatului de înregistrare/ Extrasul din Registrul de stat al persoanelor juridice;
- Date despre oferta tehnică, completate după modelul atașat, în format Excel;
- Oferta financiară, completată după modelul atașat, în format Excel. Prețurile vor fi indicate în lei moldovenești (MDL), cu și fără TVA. Compania ofertantă trebuie să fie disponibilă să presteze servicii cu aplicarea scutirii TVA cu drept de deducere, la prezentarea documentelor confirmative.
Prețurile indicate în ofertă vor fi fixe și nu vor putea fi schimbate pe durata contractului, fără motive întemeiate. |
Etapele de evaluare a ofertelor
Etapa 1: Evaluarea condițiilor obligatorii
Următoarele condiții obligatorii urmează a fi întrunite cumulativ. Nerespectarea oricăreia dintre cerințele de mai jos va duce la discalificarea ofertei. Ofertele care vor întruni toate condițiile vor fi admise pentru etapa următoare a evaluării.
- Date despre companie (denumirea, adresa, telefonul de contact, adresa electronică, persoana responsabilă);
- Copia certificatului de înregistrare/ Extrasul din Registrul de stat al persoanelor juridice;
- Experiență în domeniu de cel puțin 2 ani;
- Oferta tehnică, separată de cea financiară, completate conform formularelor propuse;
- Ofertele sunt datate, semnate și ștampilate de către persoanele autorizate.
Etapa 2: Evaluarea ofertei tehnice
Oferta tehnică va fi analizată de către membrii Comisiei de evaluare folosind, printre altele, următoarele criterii și distribuție procentuală:
30% din punctajul total (pe o scară de 100 de puncte, adică maxim 30 de puncte obținute pentru oferta tehnică).
Vă rugăm să găsiți mai jos defalcarea detaliată a punctajului:
Criteriul de evaluare | Punctaj maxim |
Capacitatea de a presta întreg spectrul de servicii în volumul și cantitățile solicitate | 10 |
Termene de realizare și condiții de livrare | 5 |
Experiența companiei ofertante | 15 |
Punctaj tehnic total | 30 |
Punctajul obținut pentru oferta tehnică se va calcula în funcție de distribuția procentuală pentru ofertele tehnice și financiare.
Ofertele de preț vor fi evaluate numai pentru ofertanții ale căror propuneri tehnice vor obține un punctaj minim de 20 de puncte din 30 (adică 30% din punctajul maxim posibil) în evaluarea tehnică.
Etapa 3: Evaluarea ofertei financiare
Oferta financiară va constitui 70% și va fi evaluată în baza criteriului celui mai bun preț
Pentru următoarele oferte punctajul se va calcula după formula: Puncte oferta A = valoarea ofertei minime * 70 / valoarea ofertei A.
Scorul total = 30% Scorul tehnic + 70% Scorul financiar
Procedura de depunere a ofertelor
Oferta datată, semnată și ștampilată de compania ofertantă urmează a fi expediată prin e-mail, la adresa achizitii@cnpac.md sau depusă direct la sediul CNPAC (Tricolorului, 37 B).
Telefon de contact: 0 79 88 0213
Persoana de contact: Nina Mihalachi, consultant achiziții.
Ofertele recepționate după termenul indicat nu vor fi examinate. Doar compania ofertantă câștigătoare va fi notificată despre rezultatele concursului.